stojnice, belvedere
Svet24.si

Foto: Prodajalci okupirali istrske ceste, stojnice priklepajo na avtomobile, zemljo asfaltirajo ...

1701200126-dsc6052-01-1701200060836
Necenzurirano

Konflikt interesov? Nov zakon po željah glavnega svetovalca ministrice Prevolnik Rupel.

Smrklja Njena.si
Obsedena!
 

Priljubljeni tiktoker se je prelevil v prodajalca

25. 3. 2022; 09.00
Avtor: Oglasno sporočilo
Schwarzzi
Schwarzzi, slovenski ustvarjalec na TikToku, ki ima na omenjeni platformi že več kot 65 tisoč sledilcev in več kot 2 milijona všečkov, se je za en dan prelevil v zaposlenega v trgovini JYSK. Med njegovim delom ga je ujela tudi naša ekipa, spodaj pa lahko preveriš, kako se je znašel.

Nam lahko zaupaš, kje smo te ujeli? Kaj si snemal v JYSKU?

Snemal sem različne posnetke za svoj profil na TikToku, na katerih bom pokazal, kako je delati v JYSKU. Je namreč zelo fajn in opravila so zelo različna. Vse skupaj sem zapeljal na svoj način, da je čim bolj zabavno in da bo ljudem všeč.

Gre tudi za promocijo kampanje Peljem te v službo, kjer JYSK predstavlja zabavno in veselo delovno okolje, medsebojno pomoč in podporo sodelavcev, torej okolje, kjer ti ni dolgčas. So takšne stvari zanimive za tvoje sledilce?

Zagotovo. Na TikToku je sicer zdaj že zelo veliko ljudi, ampak mene spremljajo tudi mladi, ki jih zanima kariera in razmišljajo o tem, kaj bi radi počeli. Zato je zanje zagotovo zanimivo, da vidijo, kako poteka kakšno delo oziroma poklic. Predvsem je zanimivo, da je v JYSKu zelo zabavno okolje, kjer se sodelavci vedno podpirajo. Meni je šef takoj, ko sem prišel, ponudil skodelico kave, mi vse razkazal in mi ponudil vso pomoč.

Ali pri takšnih sodelovanjih na svojem profilu dobivaš dodatna vprašanja? So tvoji sledilci aktivni, jih stvari zanimajo?

Večinoma so aktivni, seveda pa je odvisno od vsebine in predvsem od tega, kako so pripravljene in ali jih prikažeš na zanimiv način. Velikokrat želijo vedeti še več podrobnosti.

JYSK je po ocenah prestižne poslovne revije Forbes eden izmed 750 najboljših delodajalcev na svetu. Hkrati pa kot delodajalec predstavlja zabavno delovno okolje, kjer sta prisotna medsebojna pomoč in podpora sodelavcev v prodajalni. Na delovnnem mestu ti ni dolgčas, s sodelavci pa se lahko popije tudi skodelica kave.
#peljemtevsluzbo
Več: https://zaposlitve.jysk.si/ si/bring

Kako se lotiš kreative za objave na TikToku - gre za spontane ideje ali je zadaj veliko premišljenega dela in črpanja idej iz različnih trendov? Tudi danes je delovalo, kot da si imel kar nekaj idej že pripravljenih?

Večinoma gre za kombinacijo. Načeloma imam zamišljeno zasnovo, odvisno pa je tudi od videoposnetkov. Nikoli slepo ne sledim samo trendom. Vsak posnetek naredim iz nič in vsak koncept si zamislim posebej. Potem pa prilagajam ali dodam kakšno znano stvar, ki jo ljudje poznajo tudi s platforme.

Rad sodeluješ pri kreativah in upoštevaš druge želje?

Raje čim več delam sam, saj vem, kaj je najbolje in kako narediti najbolj zanimiv video. Seveda sprejmem osnovne usmeritve, vendar sam vem, kaj najbolje deluje tako zame in moje sledilce kot tudi za TikTok. Moraš vedeti, kako pozornost usmeriti nase oziroma na svoj posnetek.

Kako ti nagovarjaš svoje sledilce, z njimi rad deliš kakšne zanimive informacije?

V prvi vrsti rad delim zabavne videoposnetke, zaigrane skeče ali pa vsakodnevne situacije popestrim s kakšno foro, da to prikažem na bolj zabaven način. Zadaj je seveda premislek, dodam pa tudi šale s TikToka, ki jih še ne poznajo vsi.

Kako si se znašel v vlogi JYSKovega zaposlenega?

Bilo mi je zelo zanimivo. Tudi drugi so zelo zabavni in so me dobro sprejeli. Šef, ki mi je razkazal prostore, je bil zelo kul. Počutil sem se, kot da sem že dlje časa del kolektiva. Sicer nisem delal ves dan in ne poznam čisto vsega, ampak sem opazil, da so stvari zelo zanimive.

Kaj meniš o tem, da podjetja, kot je JYSK, za komunikacijo uporabljajo kanale in omrežja, kot je TikTok?

Predvsem za TikTok se odloča vse več podjetij, saj vidijo, da tukaj z mladimi najlažje komunicirajo, saj jih prek drugih kanalov težje dosežejo. Seveda pa je treba komunikacijo prilagoditi, narediti tako, da je mladim zanimivo, da pogledajo in sprejmejo za svoje.

Zakaj misliš, da so za mlade pomembne takšne kampanje, kot je JYSKOVA #peljemtevsluzbo?

Dobro je, da mladi čim prej začnejo razmišljati o karieri in predvsem, da najdejo nekaj, kar jih veseli, kjer lahko napredujejo in postanejo najboljši. Ne samo nekaj, kar jim trenutno najbolj ustreza, ampak da razmišljajo vnaprej. JYSK je dinamično in ambiciozno podjetje, kjer je dobro delo nagrajeno, hkrati pa je delo tudi zabavno, kar sem preizkusil tudi sam.

prejšnji članek
Kako urediti majhno stanovanje, studio ali garsonierjo?
Kako urediti majhno stanovanje, studio ali garsonierjo?
naslednji članek
Kako izgledajo nakupi v živo in prek Tik-Toka?
Obsedena!
Kako izgledajo nakupi v živo in prek Tik-Toka?
Preberite tudi
#nasazenazenska
nasazenazenska