Bankomat
Svet24.si

Ste ostali brez gotovine, vaša bančna kartica pa ni veljavna? To je razlog

1712649659-0122maribor4-3-1712649604353
Necenzurirano

Ovadena županja, ki je po ovinkih prišla do občinskega neprofitnega stanovanja

Smrklja Njena.si
Obsedena!
 

Južnokorejska dekleta, ki rušijo rekorde

31. 5. 2019; 06.00
Avtor: T. J.
BLACK PINK NASTOP

BLACK PINK NASTOP foto: Profimedia

Njihova najnovejša pesem z naslovom Ddu-Du-Ddu-Du je med vsemi skladbami iz sveta K-popa najhitreje dosegla magično mejo 500 milijonov ogledov na Youtubu. S tem so dekleta iz skupine Black Pink marsikoga zasenčila.

Videospot za najnovejšo uspešnico dekliške skupine Black Pink je peti najbolj gledan K-pop videospot vseh časov. Za zdaj pa (poudarek je na »za zdaj«) južnokorejska senzacija Psy z videospoti za svoje uspešnice Gangnam Style, Gentleman in Oppa Is Just My Style (feat. Hyuna) zaseda prva tri mesta. Video za pesem DNA južnokorejske fantovske zasedbe BTS je bliskovito dosegel 550 tisoč ogledov in je nekaj časa veljal za najbolj gledan glasbeni spot katere koli K-pop skupine, potem pa so dekleta iz skupine Black Pink presegla tudi ta dosežek. Videospot za njihovo uspešnico Ddu-Du-Ddu-Du, ki je izšla junija lani, si je namreč ogledalo več kot 623 milijonov ljudi, na spot za pesem DNA pa je kliknilo nekoliko manj ljudi, dobrih 621 milijonov. Tudi spota za prejšnja singla skupine Black Pink, As If It's Your Last in Boombayah, se približujeta magični meji 500 milijonov ogledov. Seveda ne smemo pozabiti niti na pesmi Playing With Fire in Whistle, ki imata na Youtubu več kot 300 milijonov ogledov. Celo posnetek, na katerem dekleta vadijo ples za svojo zadnjo uspešnico, si je ogledalo več kot 180 milijonov njihovih oboževalcev. Po vsem tem je jasno, da so Jisoo, Jennie, Rosé in Lisa povsem zasluženo prejele priznanje diamond play button, ki jim ga je avgusta lani podelil Youtube. 

Black pink foto: Profimedia

Napad na družbena omrežja
Članice skupine Black Pink sodelujejo v televizijski oddaji We Will Channel You, ki jo predvaja južnokorejska nacionalna televizija SBS. S tem se preizkušajo kot »content creatorji«, kot temu pravijo v strokovnem jeziku, torej kot ustvarjalke vsebine. Po vstopu v svet ustvarjanja vsebin je dekliška skupina za omenjeno televizijsko oddajo snemala vloge, torej videoposnetke iz vsakdanjega življenja, ki so jih njihovi oboževalci lahko gledali decembra lani. 

Jisoo foto: Profimedia

prejšnji članek
Noro doživetje, vrhunska energija in nepozabna fešta
Obsedena!
Noro doživetje, vrhunska energija in nepozabna fešta
naslednji članek
Justin Bieber izdal še enega
Obsedena!
Justin Bieber izdal še enega
Preberite tudi