karim Svet24.si

To je sledica, ki je Karim iz MasterChefa še ni ...

Jelena in Neda Svet24.si

FOTO: Neda Ukraden pozirala s svojo edinko

roki kocevje ne moze nam niko nista pl Reporter.si

Romske tolpe terorizirajo Kočevje: umori, kraje, ...

naslovna titova vozila1 Svet24.si

FOTO: Luksuzna vozila Josipa Broza Tita

POL299890221467 Necenzurirano

Bojan Požar le dobil plačilo za podporo vladi

Pixabay Menno de Jong 2 Odkrito.si

V ZDA se je začela "kečap" kriza

tanja žagar miki šarac Njena.si

Si Tanja Žagar želi, da gre Karlo po njenih ...

Zdrava živila za zdravo prehrano

Nekatera živila se splača umestiti v svoj jedilnik, saj so zdrava in polna hranilnih snovi. Preveri njihove pozitivne lastnosti.

Odličen zajtrk - ovsena kaša z oreščki in jabolkom.

Odličen zajtrk - ovsena kaša z oreščki in jabolkom.

Foto: Dreamstime

Avokado
Avokado je izjemno bogat s kalijem, vsebuje pa tudi pravo zakladnico vitaminov – denimo vitamine A, E, B1, B2, B3, B5, B6, C, E in K. Prav tako ima veliko beljakovin, folne in oleinske kisline. Vsebuje tudi manjše količine mineralov, kot so magnezij, mangan, baker, železo, cink in fosfor. Avokado znižuje raven holesterola, pomaga ohranjati zdravje krvi, žil in osrčja, skrbi za zdravje oči, hkrati pa osveži tvojo kožo. 

Špinača
Vsebuje veliko luteina, ki med drugim blagodejno vpliva na zdravje oči. Špinača je tudi bogat vir vitaminov A, B1, B2, B6, C in E, folne kisline, kalcija, železa, magnezija in maščobnih kislin omega-3. Zlasti vitamin E učinkuje antioksidativno in zavira staranje.

Jagode goji
Maščobne kisline in betakaroteni zagotavljajo gladko, mehko in mladostno kožo brez gubic. Jagode goji naj bi omogočile dolgo in zdravo življenje, po raziskavah naj bi bilo namreč med tibetanskimi ljudstvi, ki jih vsakodnevno uživajo, kar šestnajstkrat več stoletnikov kot na preostalih območjih.

jagode goji
Jagode Goji: Jejmo jih kot prigrizek, a največ dva do tri grame suhih jagod na dan.
Profimedia

Ovseni kosmiči 
So polni kalcija, kalija, magnezija, vitaminov E, B, beljakovin … Izboljšujejo stanje kože, poleg tega so zelo priporočljivi za tiste, ki ste pogosto utrujene ali v stresu.



Borovnice
So bogat vir antioksidantov, zlasti antocianov, ki tvojemu telesu pomagajo pri izločanju strupov. Borovnice so tudi odlična hrana za možgane, hvaležna pa jim bo tudi koža, saj upočasnjujejo proces njenega staranja.

Kakav 
Sam kakav ima ogromno blagodejnih učinkov, saj je poln antioksidantov in mineralov. Številne raziskave so pokazale, da pomaga pri depresiji, stresu, krvnem pritisku in zdravju srca. Kako ga vključiti v prehrano? Dodaj žličko kakava v prahu v svoj smuti. 

Semena chia
Gre za eno izmed najbolj priljubljenih zdravih živil, saj so polna vlaknin, beljakovin, kalcija in vsebujejo vseh devet osnovnih maščob, ki jih tvoje telo ne proizvaja.