irwin-jacobs Svet24.si

Medicinska sestra odkrila trupli poslovneža in ...

ana, mihail-presnov Svet24.si

FOTO: Ana in njen bratec umirala v skrinji, medtem...

polnar, simonovic. hrsak dz Svet24.si

Simonovič in Hršak sta glasovala proti

pozar simic pl Reporter.si

Ali bo šef Fursa Ivan Simič pregledal sumljive ...

marjan dikaucic bobo2 Necenzurirano

Minister bi gradil hišo, a ne bi plačal ...

Uma Thurman Odkrito.si

Igralka je razkrila svojo najbolj mračno ...

ronaldo Ekipa24.si

PREVARALA RONALDA! Sodišče jo je poslalo v ZAPOR!

Zdrava živila za zdravo prehrano

Nekatera živila se splača umestiti v svoj jedilnik, saj so zdrava in polna hranilnih snovi. Preveri njihove pozitivne lastnosti.

Odličen zajtrk - ovsena kaša z oreščki in jabolkom.

Odličen zajtrk - ovsena kaša z oreščki in jabolkom.

Foto: Dreamstime

Avokado
Avokado je izjemno bogat s kalijem, vsebuje pa tudi pravo zakladnico vitaminov – denimo vitamine A, E, B1, B2, B3, B5, B6, C, E in K. Prav tako ima veliko beljakovin, folne in oleinske kisline. Vsebuje tudi manjše količine mineralov, kot so magnezij, mangan, baker, železo, cink in fosfor. Avokado znižuje raven holesterola, pomaga ohranjati zdravje krvi, žil in osrčja, skrbi za zdravje oči, hkrati pa osveži tvojo kožo. 

Špinača
Vsebuje veliko luteina, ki med drugim blagodejno vpliva na zdravje oči. Špinača je tudi bogat vir vitaminov A, B1, B2, B6, C in E, folne kisline, kalcija, železa, magnezija in maščobnih kislin omega-3. Zlasti vitamin E učinkuje antioksidativno in zavira staranje.

Jagode goji
Maščobne kisline in betakaroteni zagotavljajo gladko, mehko in mladostno kožo brez gubic. Jagode goji naj bi omogočile dolgo in zdravo življenje, po raziskavah naj bi bilo namreč med tibetanskimi ljudstvi, ki jih vsakodnevno uživajo, kar šestnajstkrat več stoletnikov kot na preostalih območjih.

jagode goji
Jagode Goji: Jejmo jih kot prigrizek, a največ dva do tri grame suhih jagod na dan.
Profimedia

Ovseni kosmiči 
So polni kalcija, kalija, magnezija, vitaminov E, B, beljakovin … Izboljšujejo stanje kože, poleg tega so zelo priporočljivi za tiste, ki ste pogosto utrujene ali v stresu.



Borovnice
So bogat vir antioksidantov, zlasti antocianov, ki tvojemu telesu pomagajo pri izločanju strupov. Borovnice so tudi odlična hrana za možgane, hvaležna pa jim bo tudi koža, saj upočasnjujejo proces njenega staranja.

Kakav 
Sam kakav ima ogromno blagodejnih učinkov, saj je poln antioksidantov in mineralov. Številne raziskave so pokazale, da pomaga pri depresiji, stresu, krvnem pritisku in zdravju srca. Kako ga vključiti v prehrano? Dodaj žličko kakava v prahu v svoj smuti. 

Semena chia
Gre za eno izmed najbolj priljubljenih zdravih živil, saj so polna vlaknin, beljakovin, kalcija in vsebujejo vseh devet osnovnih maščob, ki jih tvoje telo ne proizvaja.