kartoskop Dobra karma

Kartoskop za obdobje med 23. in 29. septembrom

horoskop_zodiak-astrologija Svet24.si

Horoskop za četrtek, 24. septembra

tonin ugrabitev2 Reporter.si

Ko ti oblast stopi v glavo: kako se je Tonin dal ...

Janša, Hojs Svet24.si

Grozi (ne)ministru Hojsu dve leti zapora?

20200923-01026932 Necenzurirano

Iz naših žepov v žep ministra Vizjaka

presaditev organov Odkrito.si

Darovanje organov je "dejanje srca"

Josip Drabik Njena.si

Ljubezen po domače: Tudi Josip ni neznanec malih ...

Razbija mite o doseganju lepše postave

Petra Ugrin Parovel je simpatična trenerka in prehranska svetovalka iz Kopra, ki je pred leti na Facebooku ustanovila motivacijsko skupino PGrlPower.

Petra je pred kratkim izdala povsem svojo linijo športnih majčk, narejenih v Sloveniji.

Petra je pred kratkim izdala povsem svojo linijo športnih majčk, narejenih v Sloveniji.

Foto: Osebni arhiv

V tej skupini si danes nasvete iz sveta fitnesa, treningov in prehrane medsebojno deli že 5000 deklet. Na Instagramu pa dnevno deli utrinke iz svojega življenja in z nasveti mnogim dekletom pomaga do boljšega in bolj zdravega načina življenja. Trenutno poteka njen FIT izziv, s katerim bo dekletom olajšala pot do doseganja lepše postave.

Spremljaš jo lahko na njenem profilu @petra.ugparovel. 

MIT 1: S trebušnjaki se znebim maščobnih blazinic na trebuhu
Z izvajanjem trebušnjakov sicer aktiviramo predel, na katerem želimo izgubiti odvečne maščobne blazinice, in povzročimo kurjenje maščob, vendar je še vedno bolj pomembno to, da skozi dan pojemo manj, kot pa porabimo. Trebušnjaki namreč krepijo mišice, ki se pri marsikomu skrivajo pod maščobnim obročkom, zato je najpomembnejše, da sprva izgubimo maščobne blazinice. 


MIT 2: Krompir redi 
Krompir spada med ogljikove hidrate, ki predstavljajo energijo. Veliko ljudi misli, da ogljikovi hidrati redijo, pravzaprav pa redi presežek teh. Če jih pojemo več, kot pa čez dan porabimo s telesno aktivnostjo, se presežek shranjuje v telesu v obliki maščobe.


MIT 3: Zajtrk je najpomembnejši obrok v dnevu
Ni. Raziskave so pokazale, da je kakovosten zajtrk dosti pomembnejši kot to, da zajtrk sploh jemo. Pravzaprav raje zajtrka sploh ne ješ, kot pa da izbereš živila, ki so osiromašena vitaminov, mineralov in vlaknin.