Legenda pravi, da naj bi kača Evi najprej ponudila šop banan Odkrito.si

Hrana, ki obljublja vroč seks

tomislav Svet24.si

Hrvaška žaluje: 63-letnik je Tomislava ubil ...

merkur Petisvet.si

Astrološka napoved Berna Jurečiča od 22. do 29....

lynda blanchard doug jones tw Svet24.si

Blanchardova plačala za svoj stolček? V ...

meghan archie 2 Svet24.si

Meghan priznala, da jima s Harryjem ni lahko!

ribič pepe Njena.si

Ribič Pepe v težavah

boris kobal bobo2 Njena.si

Boris Kobal gre takole po nakupih

Kaj jesti po telovadbi

Ne glede na to, če želite shujšati ali le vzdrževati težo, sta pri tem pomembna dva elementa: vadba in uravnotežena prehrana.

Po telovadbi jejte pravo hrano

Po telovadbi jejte pravo hrano

Foto: Profimedia

Telovadba od telesa zahteva kar veliko. Po koncu mora namreč zaradi lastne potrebe po nenehnem izboljšanju regenerirati mišice, jih utrditi, da smo lahko naslednjič pri telovadbi še bolj učinkoviti. A da je to možno, potrebuje pravilno prehrano, vnos pravih živil, pri čemer izstopajo OH, beljakovine in maščobe. Te služijo kot gorivo.

Kdaj je najboljši čas za obrok? 30 – 45 minut po telovadbi. To vam daje tudi dovolj časa, da si nekaj na hitro pripravite.

Največ je treba zaužiti ogljikovih hidratov, katerim pa dodajte tudi nekaj maščob in beljakovin.

OH: sladek krompir, čokoladno mleko, kvinoja, sadje, riž, testenine, ovsena kaša, zelenjava

Beljakovine: jajca, grški jogurt, sir, piščanec, tuna, losos

Maščobe: avokado, oreščki, olje iz oreščkov, kombinacija suhega sadja in oreščkov

Primer obroka:

  • Losos s sladkim krompirjem
  • Piščanec na žaru s praženo zelenjavo
  • Omleta in avokado na prepečencu
  • Grški jogurt z jagodami
  • Riževi kosmiči in kikirikijevo maslo
  • Pita in humus