Klemen Bunderla Odkrito.si

Klemen Bunderla samski, a ne osamljen

Rok Černic, blagajna, račun Svet24.si

Prezgodnje slovo mladega Roka: "Še naprej navijaj...

Kozarec vode Petisvet

Enostavna metoda, ki vam lahko čez noč ...

Rahel Orban Svet24.si

FOTO: Orbanova hčerka umazano plenico zalučala ...

Danijela Martinović Svet24.si

Imata Danijela in Grašo res hude težave v zvezi?

Justin Bieber Najstnica.si

To je Bieberjev dojenček

Melissa Mouawad Njena.si

FOTO: Imela je 135 kg, danes je videti tako

Miti o spanju

Dremanje je izguba časa in podobne laži o spanju.

Foto: Profimedia

1. Potrebuješ 8 ur spanca. Potrebe po spanju se spreminjajo od osebe do osebe, nekaterim je dovolj manj ur spanja kot drugim, pa naslednje jutro vseeno funkcionirajo dobro.

2. Ko se staraš, potrebuješ vedno manj spanca. Vzorci spanja se sicer spreminjajo, ko se staramo, vendar količina spanja se ne. Od 7 do 9 ur spanca potrebujemo tako v 20-ih kot tudi v 50-ih.

3. Dremanje je izguba časa. Nasprotno, kratek dremež tekom dneva, od 20 do 30 minut, je odličen za vračanje izgubljene energije in produktivnosti.

4. Spanec lahko nadoknadiš med vikendom. Ena noč daljšega spanja kot navadno, ti lahko pomaga, da se zbudiš svež… Vendar le za prvih 6 ur tega dneva. Po tem pa boste lahko opazili, da je vaš reakcijski čas 10 krat počasnejši kot ponavadi.

5. Nikoli ne zbudi nekoga, ki ga nosi luna. Velikokrat je to zmotno mišljenje. Bujenje osebe, ki jo nosi luna, mu lahko reši življenje. Seveda bodo dezorientirani v času in prostoru na začetku, vendar bolje to, kot tveganje, da se ji zgodi kaj hujšega.