saša stzosič furst uroš Odkrito.si

Konec! Zakaj sta se razšla znana slovenska ...

2 meghan Svet24.si

Pomečkana Meghan Markle razburila Scotta ...

Horoskop Petisvet.si

Astro nasveti: od 21.1. do 27.1.2019

samo tadin1 Svet24.si

Pravosodnega policista naj bi zabodel Samo Tadin, ...

united airlines, letalo, mraz Svet24.si

FOTO: Izlet v arktični pekel: po 16 urah ...

Katarina Čas, Lado Bizovičar (3) Njena.si

Katarina in Lado sta si skočila v objem

Blaž Švab Njena.si

Srce parajoče: Pred mamino smrtjo trkali na ...

Miti o spanju

Dremanje je izguba časa in podobne laži o spanju.

Foto: Profimedia

1. Potrebuješ 8 ur spanca. Potrebe po spanju se spreminjajo od osebe do osebe, nekaterim je dovolj manj ur spanja kot drugim, pa naslednje jutro vseeno funkcionirajo dobro.

2. Ko se staraš, potrebuješ vedno manj spanca. Vzorci spanja se sicer spreminjajo, ko se staramo, vendar količina spanja se ne. Od 7 do 9 ur spanca potrebujemo tako v 20-ih kot tudi v 50-ih.

3. Dremanje je izguba časa. Nasprotno, kratek dremež tekom dneva, od 20 do 30 minut, je odličen za vračanje izgubljene energije in produktivnosti.

4. Spanec lahko nadoknadiš med vikendom. Ena noč daljšega spanja kot navadno, ti lahko pomaga, da se zbudiš svež… Vendar le za prvih 6 ur tega dneva. Po tem pa boste lahko opazili, da je vaš reakcijski čas 10 krat počasnejši kot ponavadi.

5. Nikoli ne zbudi nekoga, ki ga nosi luna. Velikokrat je to zmotno mišljenje. Bujenje osebe, ki jo nosi luna, mu lahko reši življenje. Seveda bodo dezorientirani v času in prostoru na začetku, vendar bolje to, kot tveganje, da se ji zgodi kaj hujšega.