Klemen Bunderla Odkrito.si

Klemen Bunderla samski, a ne osamljen

Rok Černic, blagajna, račun Svet24.si

Prezgodnje slovo mladega Roka: "Še naprej navijaj...

Kozarec vode Petisvet

Enostavna metoda, ki vam lahko čez noč ...

Rahel Orban Svet24.si

FOTO: Orbanova hčerka umazano plenico zalučala ...

Danijela Martinović Svet24.si

Imata Danijela in Grašo res hude težave v zvezi?

Justin Bieber Najstnica.si

To je Bieberjev dojenček

Melissa Mouawad Njena.si

FOTO: Imela je 135 kg, danes je videti tako

5 najboljših jedi za prazen želodec

Se tudi ti sprašuješ, katere jedi so najbolj primerne za zajtrk, za čas, ko je tvoj želodec še prazen?

Foto: Profimedia

Kljub temu, da zjutraj rada popiješ sok svežega pomarančnega soka, številne med vami pa seveda dneva že ne morete začeti brez kave, sta ti dve pijači tisti, ki bi se jim morali na prazen želodec na veliko izogibati. Njima pa moramo prišteti še sveže pecivo, čaj z dosti limone in različne jogurte. Vsa ta živila lahko povzročijo povečanje želodčne kisline in pa hiter dvig ravni sladkorja v krvi, kar pa pomeni, da boš kaj kmalu spet lačna. Katerih pet živil moraš torej vnesti v svoj jutranji jedilnik, saj ti bodo omogočila bolj zdravo življenje in bolj normalno prebavo.

Jajca
Številne raziskave so pokazale, da če za zajtrk jeste jajca, s tem zmanjšate vnos kalorij skozi celoten dan, saj boste z jajci dlje časa ostali lačni in tako ne boste občutili potrebe po prigrizkih. Za zdravje vašega želodca pa naj bi bila najbolj primerna mehko kuhana jajca.

ovsena kaša.jpg

Ovsena kaša
Le-ta tvori zaščitno plast v želodcu in s tem varuje njegove stene pred povečanimi ravni solne kisline. Poleg velike vsebnosti vlaken stimulira prebavo, kar pa je za jutra zelo koristno.

Med
Izboljšuje prebavo in izboljšuje imunski sistem. Sicer ni ravno jed, ki bi jo sami jedli za zajtrku, a je žlička medu odličen dodatek, ki zdravi sluznice želodca. Številne reziskave pa kažejo na to, da je zelo koristno, če zjutraj namesto hladne vode popijete kozarec mlačne vode, v kateri str razstopili žličko medu.

Arašidevo ali mandljevo maslo
Če ne jeste jajc ali mlečnih izdelkov, zjutraj v telo vnesite alternativne beljakovine. Odlična izbira sta tako arašidovo in mandljevo maslo. Sta bogata z nenasičenimi maščobnimi kislinami in hkrati odličen vir energije. Seveda ju namažite na polnozrnate krekerje, ali zdrav domači kruh.

Oreščki
Če niste alergični ali občutljivi na oreščke, je pest le-teh odlična izbira za zajtrk. Lahko pa nasekljane dodate tudi recimo ovseni kaši. Z njimi boste normalizirali pH vrednost v želodcu in s tem zmanjšali tvegaje za razjede.