oliver dragojevic split slovo ladje bobo9 Svet24.si

Vesna Dragojević: "Še danes, ko zazvoni telefon,...

Srednji Gasteraj 9 - Požar, v katerem sta umrli dve osebi - policijski trak Stop policija Svet24.si

Groza v Ljubljani: zagorela baraka, v njej našli ...

jelsane mejni prehod meja bobo Svet24.si

Novost ob vstopu v državo: Slovenija priznava ...

janez jansa dz1 Reporter.si

Ljerka Bizilj: Lahko Janša jesenski politični ...

sds tabor 2 Necenzurirano

Kaj je upravitelj, obsojen jemanja podkupnin, ...

smrt Dobra karma

Umrli se vračajo v naše sanje, da nam prinesejo ...

Lucia Glavich Mandarić, na granici, Šverc komerc Njena.si

Ivana (Šverc komerc) navdušila s fotko zgoraj ...

HIT LETA: Vadba s trakovi

Raztegljivi trakovi v obliki kroga, ki ustvarjajo upor, so eden izmed najbolj poceni in priročnih delov opreme za vadbo, ki jih lahko imaš in uporabljaš povsod. Na voljo so pri skoraj vseh bolje založenih ponudnikih športne opreme, seveda pa jih lahko brez težav kupiš tudi na spletu.

Vsem poznan most oziroma njegova različica je ena izmed najučinkovitejših vaj za zadnjico, s katero boste dosegli želene rezultate. Trakovi pa bodo dodali piko na i.

Vsem poznan most oziroma njegova različica je ena izmed najučinkovitejših vaj za zadnjico, s katero boste dosegli želene rezultate. Trakovi pa bodo dodali piko na i.

Foto: Adobe Stock

Trakovi za upor (1).jpeg
Trakovi so na voljo v različnih barvah in debelinah.
Adobe Stock

Najbolj učinkovita vaja za zadnjico

Dekleta bi rada imela napeto in lepo oblikovano zadnjico, ob tem pa si seveda ne želite, da bi bila nabita tudi tvoja stegna. Vsem poznan most oziroma njegova različica je ena izmed najučinkovitejših vaj za zadnjico, s katero boš dosegla želene rezultate. Trakovi pa bodo dodali piko na i.

Potek:

Ulezi se na tla na hrbet, noge pokrči, stopala postavi plosko na tla, roke naj bodo iztegnjene ob telesu.

Trak za upor si namesti na obe nogi na stegna, nekaj centimetrov nad koleni.

Vajo izvaja tako, da dvigneš zadnjico od tal, na tleh ostanejo roke, podplati, ramenski obroč in glava. Ob tem stisni zadnjične mišice, istočasno pa oddalji noge v območju stegenskih mišic in kolen.

Lažja izvedba vaje je, da zadnjico vmes spustiš na tla, težja pa, da ostaneš v dvignjenem položaju in večkrat s trakom ustvarjaš dodaten upor z odmikanjem nog.


Vaja 'Clamshells'

Trakovi Clamshells
Za srednjo zadnjično mišico je odlična vaja, ki pomaga pri uravnoteženju mišičnega napora med notranjim in zunanjim delom stegna ter medeničnim dnom.
Adobe Stock


Za srednjo zadnjično mišico je odlična vaja, ki pomaga pri uravnoteženju mišičnega napora med notranjim in zunanjim delom stegna ter medeničnim dnom. Ulezi se na bok in trak namesti nekaj centimetrov nad kolena. Noge pokrčiš, zgornji del telesa dvigneš od tal in se podpri s spodnjo roko, medenica in spodnji bok naj ostaneta na tleh. Zgornjo nogo dviguj na način, ki spominja na odpiranje školjke. Po dvajsetih ponovitvah zamenjaj položaj, tako da bo zgoraj nasprotna noga.


Počepi

Trakovi izvedba pocepa.jpeg
Trakovi izvedba pocepa
Adobe Stock

Počepi so z uporabo trakov učinkovitejši, čeprav so že sami po sebi odlični za različne mišične skupine in pomagajo pri izgubi odvečnih kilogramov in odvečne maščobe okoli trebuha. Z uporabo trakov boš prisiljena noge potisniti navzven, kar pomaga pri dodatnem raztezanju in krepitvi vseh treh zadnjičnih mišic.

Bočno premikanje vstran: Klasičen počep lahko nadgradiš tudi s hojo vstran oziroma v smeri boka. Ostani v položaju pravilnega počepa in se nekoliko premikaj vstran in ob tem stiskajte zadnjične mišice.