jeza Dobra karma

Obrazi jeze: Bik besni, Rak trpi, Lev rjovi, ...

Meghan Markle Svet24.si

Sorodnica kraljice Meghan Markle zabrusila, naj ...

I-dimitrij rupel-pl2 Reporter.si

Neprijetno presenečenje za Rupla: kljub Janševi ...

hitri-test, ljubljana, testiranje, kolona Svet24.si

Strm padec pozitivnih primerov, manj tudi ...

pol42_GIL6328zt Necenzurirano

Razkrivamo dogovore države s Pfizerjem, Moderno, ...

kelly mcgillis Odkrito.si

Top Gun: Seksi blondinka ja danes videti tako…

Nejc in Nika Njena.si

Delovna akcija: Nejc in Nika po prenovi pogumno v ...

Beyonce spodbuja k pozitivnemu odnosu v iskanju nešteto priložnosti

Priljubljena športna in lifestyle znamka v novi pobudi spodbuja k optimizmu in pozitivnemu odnosu ter iskanju nešteto priložnosti.

adidasova ambasadorka Beyonce je svojo platformo izkoristila za opevanje razlik med ljudmi

adidasova ambasadorka Beyonce je svojo platformo izkoristila za opevanje razlik med ljudmi

Foto: Promocijski material

Priljubljena športna in lifestyle znamka adidas predstavlja novo ekskluzivno kampanjo »Impossible is nothing«, v kateri bodo znane osebnosti iz sveta športa, glasbe, mode, šovbiznisa in družbenih omrežij sporočale, da nič ni nemogoče. S to akcijo priljubljena športna in lifestyle znamka govori o drznem optimizmu in gledanju na svet skozi prizmo priložnosti ter dokazuje, da ima šport resnično preobrazbeno moč. V kampanji sodelujejo najbolj zveneča imena s sveta športa in kulture, kot so Beyonce, Paul Pogba, Tiffany Abreu, Mo Salah in Siya Kolisi, ki so posebej za to priložnost delili izjemno osebne trenutke iz svojega življenja. 

Kratki filmi, posneti v dokumentarnem slogu, vključujejo še nikdar videne domače posnetke, ki s pomočjo pomenljivih pripovedi omogočajo vpogled v osebne zgodbe najbolj obleganih posameznikov. Med raziskovanjem prihodnosti, ki so si jo zamišljali zase, nakazujejo, kako sta optimizem in drznost oblikovala njihova življenja, s tem pa posameznike navdihujejo, naj tudi sami sledijo svojim sanjam, saj nič ni nemogoče.

Med adidasovimi ključnimi strateškimi usmeritvami je tudi trajnostna naravnanost.jpg
Med adidasovimi ključnimi strateškimi usmeritvami je tudi trajnostna naravnanost
Promocijski material

Misli, ki jih vsakodnevno motivirajo, da dosežejo svoje cilje in premagajo ovire, nam bodo na svojih družbenih omrežjih zaupali tudi športna plezalka Janja Garnbret, košarkar Vlatko Čančar, pevci Nika Krmec, David Amaro in Žan Serčič, spletni vplivneži Žiga Kukovič, Tamara Simović, Eva Peternelj, Špela Kozan in osebni trener Matic Kolenc.

adidas je nedavno razkril svoje načrte za ustvarjanje boljše prihodnosti. Osredotočil se bo na tri področja: trajnost (sustainability), kredibilnost (credibility) ter vključenost (inclusivity). Blagovna znamka je prepoznala možnost za ustvarjanje trajnostne prihodnosti, zato so se obvezali, da bodo do leta 2024 v svojih izdelkih uporabljali le recikliran poliester. Prepoznali so tudi možnost združevanja in vključevanja vseh ljudi v šport, zato so razširili svojo pogodbo z UEFO na žensko evropsko prvenstvo in žensko Ligo prvakov. Možnost spodbujanja še ne raziskanih inovacij pa so prepoznali v tiskanju 3D vložkov v čevljih in sodelovanju s podjetjem Allbird, ki proizvaja le izdelke iz naravnih materialov.

Ker nič ni nemogoče.