damjan damjanovic tina princes damjanovic 49 Odkrito.si

Tretja poroka! Nekdanji žirant na Pop TV se je ...

Opel Corsa 24. 6. 2019 Svet24.si

VIDEO: Slovencem avto »vzelo« hrvaško morje

pajek Petisvet.si

Če se določene živali bojite, to pomeni ...

velenje jezero bobo Svet24.si

Nove podrobnosti v zvezi s smrtjo v Velenjskem ...

meghan markle 1 Svet24.si

Meghan Markle ima sovražnike tudi v svoji ...

booty naslovna Njena.si

Zakaj ima 80 % žensk celulit in kako ga lahko ...

tomaž bizjak izločanje Njena.si

Tomaž z oddajo spoznal, da ima lahko tudi druga ...

Veliko Potovanje

Datum zapisa: 18.05.2019

VELIKO POTOVANJE

Hej!

Kot vidite me že spet nekaj časa ni bilo. Imela sem rahli premor za katerega mi je res žal. Čas ni dopuščal, da bi pisala objave zato upam, da me še spremljate in berete.

Kot veste smo Marca šli na veliko potovanje. Šli smo v London, Paris in Ljubljano (kjer sem prej živela). Bilo je noro. Vsak teden smo bili nekje. Prvo v Londonu, potem Parisu in še Ljubljani. Vam pa bom opisala nekaj utrinkov iz vsake prestolnice.

London:

V Londonu smo bili v velikem hotelu s 4 zvezdicami.Hrana je bila odlična, postrežba in prijaznost pa da sploh ne omenjam. Natakarji so bili še kar ne potrpežljivi.

1.Dan:

Prvi dan smo imeli bolj "v izi". Šli smo si ogledati Big Bang in malo ogledati mesto. Večino dneva smo porabili za let, zato smo morali malo pohiteti z ogledom.

2. Dan:

Šli smo na tiste velike avtobuse, kjer so nam sporti govorili kaj vidimo. Nato smo šli na Fish and chips, ki mi ni bil najbolj všeč. Isti dan smo šli tudi na nočno nakupovanje.

3. Dan:

Ta dan smo bolj dolgo spali in zamudili na zajtrk. Zato smo šli na zajtrk v eno kavarno. Jaz sem jedla Donut in pila čaj. Nato smo šli na obisk k prijateljem, ter srečali Kajo Karbo. Nato pa smo šli še na Londonsko tržnico.

4. Dan:

Zjutraj smo si spakirali kovčke, da nam je ostal celi dan za ogled mesta. Šli smo v muzej voščenih lutk, na podzemno železnico ter v Starbucks.

5.Dan:

Že ob petih zjutraj smo imeli let v Pariz. Pot je bila krasna

PARIS:

1. DAN:

Prvi dan smo samo lenarili v hotelu ter jaz sem snemala video za YouTube, saj sem pred kratkim začela YouTube kanal,ki pa je v Norveščini.

2. DAN:

V Parisu smo bili le 3 cele dni 4.dan smo šli v Ljubljano. Ta dan smo šli si ogledati Eiflov Stolp in potem sem zvečer še lahko šla v nočni klub

3. Dan:

Zjutraj smo si spakirali. Potem smo šli na vožnjo z ladjico po reki. Zelo močno je deževalo a to nas ni ustavilo. Šla sem še na Cronat . To je mešanica med francoskim rogljičkom in Donutom. Tako dobro

4. Dan:

Smo imeli let v Ljubljano. Ta let je bila majhna turbolenca a sem preživela (Jej!)

LJUBLJANA:
1.DAN:

Šli smo v našo staro hišo v kateri sedaj živijo naši sorodniki. Šli smo po centru ljubljane in jaz sem zapravila čisto preveč denarja.

2. DAN:

Ta dan smo obiskali mojo najboljšo prijateljico. Ta dan si bom zavedno zapomnila, saj me je isti dan tudi po telefonu vprašala simpatija, če bi hodila z njim <3.

3.DAN:

Ni se dogajalo nič posebnega saj je zelo močno deževalo. Obiskali smo naše ostale sorodnike in to je to.

4.DAN:

Zapeljali smo se proti Izoli. V Sloveniji imate tako toplo, da ste lahko srečni. Nismo se kopali, a sem srečala Marijo Zmosta s katero sem se tudi slikala.

5.DAN:

Smo si spakirali in imeli let nazaj na Norveško.

Tako to je vse od mojega potovanja, upam, da vam je bilo všeč. Sedaj se bom potrudila objavljati enkrat na teden.