tanja žagar Odkrito.si

Tanja Žagar tega ni mogla obdržati zase!

IMG_5081 Svet24.si

Kemal iz serije Moja boš bo prvič postal očka

Jesen Petisvet

Čaka nas pretresljiva jesen 2018!

voznik avtobusa, najstnik Svet24.si

VIDEO: Šolar je stekel pred avtobus, žalil ...

Mary Svet24.si

Šokantni urnik danske princese v New Yorku

maja zupan miss 2017 Najstnica.si

VIDEO: Kako se pripraviti na lepotno tekmovanje?

tanja ribič Njena.si

Tanja Ribič navdušila s fotografijo v spodnjem ...

Izlet s teto, nahrbtnikom in v neznano

Datum zapisa: 19.08.2018

Poleg potovanj, so najboljši izleti v neznano. Izlet v neznano organizira moja teta. Zmeniva se za termin, ona izbere destinacijo in greva na pot. Najboljše je, ker ne vem kam. S temi izleti sva že začeli zelo dolgo nazaj, približno, ko sem imela devet let. Vedno sva potovali z avtom, ponavadi po Sloveniji. Letos se je najin načrt malce spremenil. Na izletu sva bili dva dni.

Z avtom sva se peljali v Celje. Vzeli sva svoje nahrbtnike in se odpravili na vlak. Seveda nisem imela pojma, kam. Z vlakom sva se peljali v Zidani Most, kjer sva prestopili.

Dan pred potovanjem

Teta mi je dan pred potovanjem napisala seznam, kaj vse rabim s seboj ter plan za dan pred potovanjem. S seboj sem potrebovala le nahrbtnik. Ves dan sem bila zelo neučakana, uredila sem se ter se zvečer končno odpravila k teti, kjer sem tudi prespala. Skuhala nama je kavico in povabila na večerjo. Večerjali sva v kitajski restavraciji. Kitajsko restavracijo zelo radi obiščeva. Po navadi sem jedla pečene rezance z zelenjavo, sladko – kislo juho in pohan sladoled. Tokrat sem naredila spremembo, odločila sem se za pečen riž z zelenjavo. Nasmejali sva se in predebatirali, siti sva odšli domov gledat televizijo. Seveda je obvezno gledanje turške nadaljevanke – Moja boš. Odšla sem spat, a sem prvo noč res slabo spala. K sreči se mi naslednji dan, torej pri najini ekskurziji utrujenost ni preveč poznala.

Prvi dan

Zjutraj sva se zbudili zelo zgodaj - že ob šestih. Spili sva kavico, pozajtrkovali smuti, se uredili, bili sva pripravljeni za na pot. Odpravili sva se proti Celju. Tukaj so se nama začele prigode z avtom. Odsotni sva bili en dan, tako, da bi za toliko časa potrebovali parkirišče. Avtomat ni hotel vzeti denarja za več kot dve uri. Kljub temu, da je napisala listek z obvestilom, naju je bilo vseeno strah, da bi ostali brez avta. Saj veste, lahko nama bi na avto nadeli lisice ali ga po kakšni logiki celo odpeljali, nikoli ne veš, kaj se lahko zgodi. Na vlaku je bilo res super, saj sva imeli kope čisto zase. V Zidanem Mostu, sva spili kavico ter se odpravili naprej. Bila sem zelo vznemirjena, saj nisem vedela, kam greva. Vozili sva se vse do hrvaške meje, kjer so prišli policisti na kontrolo osebnih izkaznic. Na žalost se je nekemu revežu, ki je bil s prijatelji zgodilo, da so morali zaradi pomanjkanja njegove izkaznice vsi štirje z vlaka.

Po dveh urah vožnje, sva izstopili v Zagrebu. TOREJ, TO JE BILA NAJINA DESTINACIJA.

Bivali sva v zelo lepem hotelu »DUBROVNIK«. Na najino sobo bi morali čakati še dve uri, ker ni bila pripravljena. Imeli sva srečo, da sva dobili večjo sobo, celo prej. Malce sva počivali, kasneje sva odšli na ogled mesta in kosilo. Jedli sva testenine. Nadaljevali sva z iskanjem muzeja iluzij.

V muzeju Iluzij imajo razstavljenih več kot 70 stvari. Imajo vse od optičnih iluzij, hologramov do različnih ogledal.

Malo sva še pohajali, obiskali kakšno trgovino, že je bil večer. Šli sva na večerjo, v grško restavracija. Vendar hrana ni bila posebna. Dobili sva nekakšen kebab s pomfrijem.

Sklenili sva, da greva še na pijačo. Želeli sva Aperol Spritz, a ga na žalost ni bilo. Sva si naročili Rose, ki je bil prav tako zelo dober. Imeli sva še malo » fotošutinga«, odšli sva v hotel ter utrujeni zaspali

Drugi dan

Zbudili sva se ob devetih in odšli na zajtrk. Imeli sva zares lep pogled na samo mesto, ker je bil hotel v centru. Malo se nama je že mudilo, ker sva imeli čez dve uri že vlak, a sva vseeno sklenili, da obiščeva muzej propadlih zvez, angleško imenovan » Museum of Broken relationships«.

Bil mi je zelo zanimiv, saj ljudje v muzej oddajo stvar, ki jim je ostala od zveze - pismo, plišaste igrače, cd plošče, zraven so zgodbe njihove zveze. Ni nujno, da so spominki samo na zveze, lahko gre tudi za spomin na mamo. Najbolj všeč mi je bil ta zapis:

Za tvojim psom je ostalo več spominov, kot za teboj. S tem je mišljena pasja igračka, na sliki.

Z vlakom sva se vrnili v Slovenijo. Srečno sva prispeli, avto naju je lepo pričakal. V Celju sva odšli še malo po trgovinah in na kosilo. Počasi sem morala domov, tako se je najin izlet tudi končal.

Priporočam ti obisk Zagreba, še posebej poleti. Če ti je všeč drsanje in ogled lučk, je tudi lepo pozimi.

Vsekakor ti priporočam ogled naslednjih znamenitosti:

Muzej propadlih zvez

Živalski vrt

Muzej iluzij

Muzej sodobne umetnosti

Muzej osemdesetih

Če te zanima zgodovina, narava…potem lahko še obiščeš kakšen arheološki ali naravni muzej.

Priporočam ti, da se do muzeja propadlih zvez popelješ z vzpenjačo, saj je pogled na celo mesto zelo lep.

Restavracije + bari ki jih priporočam:

Takenoko sushi bar

A most unusual garden

El greco

Cogito coffee shop

Aperitivo bar

Za naslednji blog, ti naj namignem, da ne bo potovalni, ampak bo nekaj posebnega, na temo, o kateri še nisem pisala.13bc807aaf0a61b3854bf9e5873defd1.jpg