katja jevsek Odkrito.si

Presenečena vremenarka na Pop TV! Tekle so solze ...

velika noc pirhi potica sunka Svet24.si

Povečan obisk bolnišnic zaradi prenažiranja z ...

Regresija Petisvet.si

S strtim srcem opazovala njegov odhod

mejni prehod, zastoj Svet24.si

Prihajajo prvomajski prazniki in prometni kolaps ...

Jelena Karleuša Svet24.si

Jelena Karleuša se je po govoricah o ločitvi le ...

Tanja Žagar, Miha Vodičar Njena.si

Neprepoznavna Tanja Žagar: besna ga je vrgla ven

Iča Putrih Njena.si

Hči razkrila žalosten vzrok Ičine smrti

Bodi fit!

Datum zapisa: 09.02.2019

Vsa dekleta si želimo imeti lepo postavo. V tem blogu ti bom napisala nekaj korakov, ki bi ti lahko pomagali.

1. PIJ VODO! Na dan naj bi popila vsaj 2 litra vode ali več. Koliko vode naj bi dnevno popili je odvisno od naše višine in teže. Obstajsjo aplikacije, ki ti izračunajo koliko naj ni popila ter beležijo koliko si ta dan popila. Je pa pomembno tudi, da res piješ vodo in ne sokov, ki jih kupiš v trgovini. Če pa si res velika ljubiteljica sokov in se jim ne moreš odpovedati, si sokove delaj sama doma.

2. ZAJTRK! Pravijo, da je zajterk najpomembnejši obrok v dnevu. In jaz se strinjam s tem. Poizkusi se navaditi, da boš vsak dan zajtrkovala. Zajterk ti da energijo za cel dan. Zelo pomemno pa je tudi kaj ješ. Jaz recimo za zajterk najraje jem koruzne kosmiče, zraven si narežem še malo sadja, znešam in zalijem z malo mleka ali jogurta. Na dan imej čim več obrokov in jej po malo. Če boš jedla počasi, se ti bo tudi apetit zanjšal in boš temu primerno manj pojedla.

3. TELOVADBA! Ja vsak dan je treba čim več telovaditi. Seveda, pa s telovadbo ne sneš pretiravati. Zadostuje že samo sprehod. Lahko pa si prižgeš glasbo in malo zaplešeš doma v sobi. Baje je ples skoraj enakovreden teku po količini porabljenih kalorij.

4. MOTIVACIJSKI PLAKATI! Vem, da sr je težko držati ciljev, zato si napiši, nariši plakate na katerih bodo sporočila, ki te bodo gnala naprej. Vem, da ti fizično ne bodo pomagali shujšati, ti bodo pa v podporo ko boš mislila odnehati.

5. ODKLOPI SE! Med tem ko telovadiš se odklopi od mobilnih naprav, saj boš takoj pogledala, kaj si dobila in boš čisto pozabila na telovadbo. Lahko pa si prižgeš glasbo, tako ne boš razmišljala o provlemih, ki te obdajajo.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Upam, da sem ti dala kakšno idejo, kako boš poskrbela, da boš shujšala. Piši v komentarje kakšen se ti je zdel blog. Napiši pa mi tudi kakšnen predlog, kaj bi rada za naslednji blog.

Caw