V takem prostoru ne smeš spati!

Poskrbi, da bo tvoj spanec kakovosten.

Dremanje le ni tako zelo nedolžno.

Dremanje le ni tako zelo nedolžno.

Foto: Arhiv Svet24

Ti je kaj znana zgodba o neprespanih nočeh? Poznaš občutek, ko se trudiš zaspati pa ne moreš? Zjutraj te čaka test, ti pa ponoči nisi niti zatisnila očesa? Priznamo, da je to zelo zoprna situacija, ki slabo vpliva na tvoje razpoloženje in koncentracijo. Predstavljamo ti rešitve, ki bodo poskrbele, da bo tvoj spanec kakovosten.

1. Spiš v prevročem prostoru?
Najpogostejši vzrok za nespečnost je pretopel prostor. Zato ti svetujemo, da če že ne moreš zaspati ob odprtem oknu, pred spanjem dobro prezrači svojo sobo. Boš videla, da se boš zjutraj počutila bolje.

2. Hodiš spat vedno ob isti uri?
Nespečnost boš premagala tudi na ta način, da boš hodila vsak večer spat ob isti uri. Imej reden urnik spanja, saj boš tako pripomogla k bolj kakovostnemu spancu.

3. Ali ješ pred spanjem?
Naj ti zaupamo, da lahko težek obrok ali začinjena hrana pred spanjem povzročita nespečnost. Zato ti svetujemo, da vsaj eno uro pred spanjem ne zaužiješ ničesar, kar bi bilo pretežko za tvoj želodec.

4. Poskrbiš za redno telesno aktivnost?
Če boš redno aktivna, bo tvoje telo samo zahtevalo počitek in boš zaspala brez pretiranega truda. Zato redno telovadi. Boš videla, da boš spala dalj časa in globlje.

Naj se neprespane noči končajo!