Kako izbrati šport, ki ti najbolj ustreza?!

Gibanje je zelo pomembno za zdrav razvoj telesa, za dobro počutje in ohranjanje idealne telesne teže.

Toda čeprav morda vse športe obravnavaš enako in jih združuješ v enotno skupino, naj ti za začetek obrazložimo temeljne razlike, ki ti bodo prišle prav, ko se boš odločala za šport, ki ti najbolj ustreza. V športu ločimo tri velike skupine, ki ločujejo eno vadbo od druge, in sicer:

1. Treningi za gibljivost
Šport ni pomemben le za krepitev srčne mišice in preostalih mišic v telesu, temveč pomaga razvijati gibljivost, kar pomeni, da se tvoje mišice in sklepi lažje raztegujejo in upogibajo. Ljudje, ki so bolj gibčni, imajo manj možnosti, da si nategnejo mišice ali utrpijo zvine. Gibčnost pomaga celo izboljšati športni nastop, kar je pri nekaterih športih velikega pomena. Če želiš izboljšati gibljivost, se loti borilnih veščin ali na primer gimnastike, baleta, pilatesa, joge. In ne pozabi, da se moraš pred in po vsaki vadbi dobro raztegniti!

2. Treningi za moč
Gibanje krepi telesne mišice, ki postopoma postanejo pripravljene na daljše in zahtevnejše treninge. Močne mišice so med drugim pomembne zato, da varujejo tvoje sklepe in preprečujejo poškodbe v času telovadbe. Močnejše ko so mišice, manj je možnosti, da se boš med telovadbo poškodovala. Poleg tega pa večja mišična masa pomaga izgubiti odvečne kilograme, uničuje maščobne celice in pomaga ohraniti idealno postavo. Različne oblike treninga za moč so osredotočene na različne mišice v telesu, kot na primer veslanje okrepi mišice na rokah, kolesarjenje poskrbi za močne noge, trebušnjaki pa pomagajo razviti trebušne mišice.

3. Aerobna vadba
Gre za vadbo, ki pospeši bitje srca in dihanje. Pogosteje kot si privoščiš tovrstno vadbo, močnejše bo tvoje srce in učinkovitejši bo prenos kisika po telesu do vsake celice. Vse našteto pa je izjemnega pomena pri ohranjanju zdravja, ki posledično poskrbi za dobro počutje. Če se ukvarjaš s kakšnim od skupinskih športov, verjetno že poznaš pozitivne učinke aerobne vadbe.